Godziny działania sklepuPn-Pt. od 9.00 do 18.00, w soboty od 10.00 do 14.00
Reklamacje i zwroty
Bezproblemowe zwroty i wymiany
Na wymianę lub darmowy zwrot towaru masz aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Krok po kroku - jak wymienić lub zwrócić produkt?
Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy.
Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.
Zapakuj produkty wraz z formularzem, paragonem lub fakturą i odeślij na adres: Alchemia Smaków Olga Mroczek-Kurzawa Tymbark 655 34-650 Tymbark
Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
Koszt przesyłki zwracanego produktu (zakupów) ponosi kupujący.
Szybkie reklamacje
Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty tak więc w przypadku wady produktu wystarczy e-mail (na adres sklep@alchemiasmakow.pl) lub telefon (na numer 505 153 284) - nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy. Każda reklamacja jest rozpatrywana na korzyść klienta. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy). Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.
W sprawach nie poruszonych w powyższej informacji, obowiązują zasady jak pod adresem: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/ Przejdź do strony głównej